Кількість
|
Вартість
|
||
|
Двигун дельта альфа Delta/Alpha 125 сс механічне зчеплення , заводський двигун, механічне зчеплення. Двигун Delta/Alpha 125 сс механічне зчеплення підходить для мопедів DELTA, ALPHA, VIPER, MUSSTANG, SABUR і інших китайських мопедів. Чотиритактний двигун ― двигун внутрішнього згоряння, в якому повний робочий цикл відбувається за чотири такту, тобто за два повних оберти колінчастого валу. Для одноциліндрового двигуна робочий об'єм одного циліндра є і робочим об'ємом двигуна. Купити двигун в наш час досить просто, але вибрати з загальної маси якісний двигун досить складно. Замовляючи двигун в нашому інтернет магазині, ви можете бути впевненими в якості продаваної продукції. Ми гарантуємо високу якість продукції, що продається. Оформити замовлення на двигун 125сс, можна у будь-якому куточку України. Замовлення і доставка максимально спрощені для зручності наших клієнтів і докладно описані у відповідних розділах інтернет магазину заводського якості УВАГУ ЗАВОДСЬКОГО ЯКОСТІ Краща якість на території України!!!!!!!!!!! Обкатка Правильна обкатка скутера і мопеда Після придбання будь-якого нового транспортного засобу, що йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб всі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера і мопеда це перша тисяча кілометрів. В цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрів. Обкатка здійснюється декількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертання колінчастого вала вище 4000 оборотів в хвилину. Движение необходимо периодически прерывать, примерно через час езды , останавливаясь на 5 — 10 минут. Если транспортное средство с полуавтоматической коробкой передач, то необходимо при движении как можно чаще переключать передачи. После 150 км и до 500 км необходимо избегать вращения коленвала свыше 5000 оборотов в минуту. Так же следует почаще переключать передачи при движении. Ни в коем случае не открывать полностью дроссельную заслонку, избегая максимального вращения коленчатого вала. Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого валу, але не більше 6000 оборотів в хвилину. При русі не допускати тривалої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху. За час обкатки треба буде два рази замінити масло в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км Ще радять під час обкатки скутера або мопеда не допускати великої перевантаження двигуна, яка може бути викликана перевезенням пасажира або важкого вантажу. При обкатці користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.