Каталог
UA
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Веломотор (Бензомотор) F80 на велосипед в повному комплекті ( бак , ручка газу , троса , зірочка , ланцюг ) 80 сс без стартера чорного кольору ЗАВОДСЬКОГО ЯКОСТІ Бензомотор F80 на велосипед в повному комплекті ( В комплекті все що на фото: двигун об'ємом 80 куб. см., карбюратор, ланцюг, ручки, важіль, троси, глушник, бензобак, вінець. кріплення, гайки і гвинти, фільтр, ключ, кріплення, котушка, бензокран, фото-інструкція. ) 80 сс зі стартером ЗАВОДСЬКОГО ЯКОСТІ Двигун F80: Технічні характеристики • Двигун одноциліндровий, двотактний • Охолоджувальна система: повітряна, природна • Кубатура: 80 см3 • Максимальна потужність: 6 л. с. Максимальна швидкість: до 60 км/ч • Зчеплення: фрикційне, сухе • Обсяг паливного бака: 2 літри • Вага двигуна: 10 кг • Вага комплекту в упаковці 11 кг • Габарити: 42х32х19,5 см • Габарити пакувальної коробки: 33x 42x 20см Обкатка нового двигуна: Надійна робота двигуна багато в чому залежить від початкового періоду його експлуатації. Тому необхідно провести обкатку двигуна на відстані 250-300 км, дотримуючись наступні вимоги: 1. Швидкість руху не повинна перевищувати 30 км/год і бути не менше 12 км/ч. 2. Паливо повинно складатися з 15 частин бензину і 1 частини масла за обсягом, тобто на 1 л бензину 70 см3 олії. 3. Не перенавантажувати двигун, для чого уникати їзди по важких дорогах, піску і затяжних підйомах. 4. Після наїзду 100 год-150 км зняти кришки магнето і муфти зчеплення і в разі необхідності підтягти гвинти, що кріплять кулачок з ротором і провідну шестерню на колінчастому валу. Управління двигуном в дорозі: Управління працюючим двигуном у шляху полягає в регулюванні водієм швидкості пересування поворотом ручки управління дроселем. При повороті ручки на себе швидкість збільшується. При повороті ручки «від себе» швидкість зменшується. Рух починати педалями, а потім, плавно відпускаючи ручку зчеплення і додаючи газ, припинити обертання педалями. Увімкнення та вимкнення зчеплення при працюючому двигуні слід проводити плавно. При короткочасній зупинці необхідно вимкнути зчеплення і перевести двигун на обороти холостого ходу. Для гальмування потрібно: 1. Повернути ручку -управління дроселем карбюратора «від себе» до упору і виключити муфту зчеплення. 2. Приступити до гальмування педалями або ручним гальмом мопеда. В екстрених випадках гальмування повернути ручку управління дроселем карбюратора «від себе» до упору і загальмувати мопед обома гальмами: спочатку заднім, потім переднім. Зупинку двигуна виробляти натисканням кнопки на перемикачі, встановленому на кермі. Після зупинки двигуна треба закрити паливний кран. Не допускається їзда без них. Не слід їздити зі швидкістю менше 10 км/год, так як це призводить до перевантаження двигуна. Найбільш економічний режим роботи двигуна відповідає швидкості 25-30 км/ч. Запуск двигуна: Запуск, не включаючи освітлення, проводиться в наступному порядку: 1. Повернути корпус очисника повітря до прикриття вікон. 2. Відкрити паливний кран. Підготовка двигуна до запуску: 1. Ганчіркою, змоченою в гасі (бензині), видалити з двигуна консервуючу мастило. Обтерти двигун сухою ганчіркою. 2. Перевірити надійність закріплення двигуна, глушника, ручок керування, натяг моторної ланцюга. 3. Вивернути свічку, зняти прокладку свічки, промити свічку в бензині і насухо протерти. Можливі несправності двигуна серії Д, їхні причини і способи усунення. 1. Двигун не запускається: Немає палива в паливному баку-Заправити бак паливом, Закритий паливний кран-Відкрити паливний кран. 2. Відмова в роботі системи запалювання: Малий або великий зазор між електродами свічки. Встановити зазор між електродами 0,5-0,6 мм. Наявність нагару або масла на електродах свічки-Очистити електроди свічки. Пробита обмотка трансформатора-Замінити трансформатор. Замаслені або обгоріли контакти переривника-Зачистити контакти, відрегулювати зазор в переривнику магнето. Дроти електроосвітлення з'єднані з масою -перевірити з'єднання проводу з виводять гвинтом. 3. Перебої в роботі двигуна: Багато нагару на голівці і в вихлопному патрубку циліндра днище поршня ― очистити нагар, засмітився жиклер карбюратора, неправильно відрегульоване запалювання, мало випередження-перевірити і відрегулювати випередження запалювання, замінити молоточок або переривник. Дросель не повністю відкриває дифузор карбюратора, багата суміш-збіднити суміш, відрегулювати підйом дроселя. ОБКАТКА НОВОГО МОТОРА Перші 50 км найбільш важливі для Вашого мотора, тому краще купувати його новий і обкатувати самостійно, щоб бути впевненим у його довговічної роботи. Дотримання рекомендацій в період обкатки моторолера може гарантувати максимальний термін служби і відмінні технічні характеристики Вашого нового міні скутера. Комплектуючі виготовлені з високоякісних матеріалів, але деяким деталям мотосамоката спочатку необхідно притертися один до одного. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО МАКСИМАЛЬНОМУ НАВАНТАЖЕННІ В ПЕРІОД ОБКАТКИ. У період від 0 км до 10 км викручувати не більше, ніж ½ ручки газу – 15 км/ч. В період від 10 км до 20 км викручувати не більше, ніж ¾ ручки газу – 30 км/ч. РЕГУЛЮЙТЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА ДВИГУН Частота обертання двигуна повинна бути різна, так само як і постійна швидкість. Необхідно дозволяти деталей, які будуть "завантажені", притертися, і під тиском знижувати навантаження і дати їм можливість охолонути ― це допомагає процесу обкатки деталей. Зміна навантаження на двигун протягом обкатки гарантує хороший результат обкатки, тим не менш, не слід робити занадто велике навантаження на двигун. УНИКАЙТЕ ПОСТІЙНОЇ ШВИДКОСТІ При обкатці двигуна недобре їздити на постійно низької або високої швидкості. Дозволяйте двигуну вільно набрати швидкість в межах рекомендованих максимальних обмежень (30 км/год), однак, не вичавлюйте повністю ручку газу на перші 20 км. БЕНЗИН І МАСЛО Використовуйте бензин з октановим числом 92-93. Рекомендується використовувати бензин з малим вмістом свинцю, такий бензин збільшує термін служби свічки запалювання, а також основний термін служби двигуна. Використовуйте моторне масло для 2Т двигунів, мінеральне або напівсинтетичне. СУМІШ Рекомендуємо перші 20 км робити суміш моторного 2Т масла двигуна в пропорції (1:20). Після 20 км ― 1:25. Для розрахунку, просто ділимо кількість бензину (2,5 літра) на пропорцію (25) ― виходить, що на 2,5 літра бензину необхідно 0,1 л масла. На 10 літрів бензину 0,4 літра олії. Бензиновий мотор на велосипед, веломотор купити бензиновий мотор для велосипеда, веломотор купити україна, велосипедний двигун, бензомотор для велосипеда, мотор на великий, моторчик на велосипед, бензомотор для велосипеда, моторчик на велосипед установка мотора на велосипед мотор для велосипеда бензомотор для велосипеда як встановити двигун на велосипед велосипед з мотором купити велосипедний двигун двигун для велосипеда детальна Інструкція по установці двигуна на велосипед може бути вислана на Ваш імейл!

Веломотор 80 см3 чорний без стартера

Артикул 10qs2
В наявності
5 270 грн
6 200 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Характеристики
Тип мототехники Дырчик/Веломотор
Тип запчасти Оригинал
Состояние Новое
Марка веломотор
Страна производитель Тайвань
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — 35 грн.

Кур'єром по Києву — 35 грн.

Більше інформації про доставку

Оплата кур'єру або післяплата.

Гарантія від виробника від 1 до 3 років.

Вгору